Tentaplugg, hur duktigt låter inte det?!

HEJ!
Jag har absolut ingen vettig förklaring till varför jag ens skriver. En liten förklaring som gnager i huvudet på mig är nog att jag de senaste månaderna blivit mer kreativ än jag varit på flera år. Jag har suttit här vid köksbordet och velat skapa en ny blogg flera gånger se senaste månaderna, men har ångrat mig igen. Nu tänker jag skriva ett inlägg här. Kanske två. Så får vi se sen :)
 
Jag tentapluggar, såhär en lördagkväll. Japp, tentapluggar. Jag känner mig så himla duktig när jag säger det ordet. Tentapluggar... Slutsatsen är rätt enkel, denna fröken har alltså börjat studera. Och det är så jäkla rätt! Jag läser Produktionsledare - media på Malmö Högskola. Inget förtippat alternativ kanske, men helt klockrent för mig! Och på måndag är första tentan, någonsin. Det ska bli så spännande! Jag som längtat efter att få plugga ända sen gymnasiet. Så nu snurrar kulörsystem, kamerateori, juridik, Rawformat, misspass, preflights och rastrering i huvudet på mig. Jag är lugnare än jag någnsin skulle trott. Är detta för att jag har koll eller för att jag inte fattat hur mycket jag borde kunna? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0